Thursday, July 17, 2008

Continuation of "I can Fly"...ada cerita sebalik nya..

Pada satu hari sedang aku duduk berseorangan di pulau yang sunyi inda bejelama & menharapkan for Help... Tiba-tiba, nampak shadow Jelama dari jauh, basar Shadow ani..Iski tah ku nie, mana lah tau
ada help..dapat jua balik, rindu jua ku kan makan ambuyat...
konon nya kan minta tulung...telumpat2 tah ku nie cari attention, ..sekali kan........
tau-tau panya aku ani kana serang, antah apakah masalah durang menyerang aku..iatah tepaksa tah memakai skill & pemandai ku yang ada....
Mengana tah jua flying kick ku atu ke parut nya, tapi kan musuh yang kurus atu, datang mengajut, memakai power nya, aku pun kalah..terpalanting balik kebelakang..ala2 c Storm power nya..Kuat bah angin nya atu, baik jua nada bau naga....akhir nya aku pun kalah..sia-sia pun tia aku kan makan ambuyat...
Itulah Cerita Dongeng Ilusi semata-mata, Hasil ciptaan orang Brunei yang inda pandai becerita..Which is me..heheheh

No comments: